[Ubuntu-cat] [equip] El futur d'Ubuntu

dvd a enlloc.org dvd a enlloc.org
dij abr 6 18:40:39 UTC 2017

On 06-04-2017 18:37, Aniol Martí wrote:

> [...]

Ep! Molt no hi entenc... però mig participo a la comunitat TTNcat...
allà alguns sí que hi entenen :-)

https://thethingsnetwork.cat [1]

Aquí la llista de correu: https://llistes.guifi.net/sympa [2]

Es fa una reunió mensual de la comunitat. La darrera va ser dimarts
passat.
També es farà alguna cosa el dia del programari lliure. Potser seria una
ocasió per "confluir". Voleu que traslladi alguna cosa a la llista?

Salut.

Dvd.

Links:
------