[Ubuntu-cat] Xerrades i taller per la festa Zesty

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dij abr 6 14:10:55 UTC 2017

El dia 6 d’abril de 2017 a les 15:52, Martina Mayrhofer <
martina.mayrhofer a elteb.org> ha escrit:

> Pensava en un taller sobre com organitzar i implementar un taller de
> coding per kids, un repàs ràpid dels requeriments legals per treballar amb
> menors i també per voluntariat, i una breu introducció a Scratch, i els
> tutorials/projectes que ofereix Code Club (veure www.codeclubcat.org i
> www.codeclubworld.org).
>
> Com ho veieu? Penseu que això encaixaria amb la festa i podria ser
> interessant per als participants?

A mi em sembla perfecte, el que no sé és si interessarà els assistents o
no, mai no sabem quina mena de gent vindrà, potser ve més gent perquè hi ha
aquesta presentació.
Que prefereixes, al matí o a la tarda? :-)

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat