[Ubuntu-cat] Ubuntaires a Teixidora.net

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dij abr 6 12:05:35 UTC 2017

El dia 6 de març de 2017 a les 0:08,  <dvd a enlloc.org> ha escrit:
> Ubuntaires;
> Fa un temps que participo del projecte i plataforma Teixidora.net per seguir
> esdeveniments tecnosocials i a partir d'aquests documentar-ne els
> continguts, relacionar-los entre sí, identificar els discursos,
> cartografiant els actors: organitzacions, projectes, persones.
>
> He afegit algunes entrades relacionades amb Ubuntu que m'agradaria que
> reviseu i que completeu si és necessari:
> https://www.teixidora.net/wiki/Ubuntaires
> https://www.teixidora.net/wiki/Ubuntu
> https://www.teixidora.net/wiki/Canonical_Ltd

Hola David.
Em semblen bons textos i tenen enllaços per si interessa entrar-hi més.

> [...]
> posteriorment, que hi enllaceu els pads d'apunts o temes tractats si n'heu
> fet servir, les slides projectades i enregistraments de vídeo i àudio. També
> podeu fer buidatge de continguts amb paraules clau i actors per facilitar
> que l'esdeveniment es relacioni amb els altres.
>
> Si voleu afegir altres projectes i organitzacions dels quals formeu part o
> que coneixeu i creieu que hi han de ser també podeu fer-ho.
> Trobareu les opcions de registre i d'afegir pàgines al menú superior.
> Podeu fer-ho també des de mòbil però no totes les pàgines són encara

En vam estar parlant ahir a la reunió i ens va sembla una bona
iniciativa. Malauradament, no tenim els recursos per anar posant els
esdeveniments a més llocs. Ja ho fem al wiki, al web, a la llista de
correu al Meetup d'ubuntu-cat. I apostaria que a Twitter i Facebook
també hi surten.

https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats
https://www.ubuntu.cat/noticies