[Ubuntu-cat] No puc actualitzar el sistema 16.04.02 LTS

Paco Rivière web a pacoriviere.cat
dis abr 1 06:44:13 UTC 2017

En fer
sudo apt-get install -f obtinc:
E: S'ha interromput el dpkg, hauríeu d'executar manualment «sudo dpkg
--configure -a» per a corregir el problema.
En fer
dpkg --configure -a» obtinc:
dpkg: s'ha produït un error: analitzant el fitxer
«/var/lib/dpkg/updates/0001» prop de la línia 0:
 línia nova dins del nom del camp «#padding»
Llavors seguint alguns consells de la xarxa faig:
sudo rm -f /var/lib/dpkg/lock
I novament en fer
sudo dpkg --configure -a obtinc:
dpkg: s'ha produït un error: analitzant el fitxer
«/var/lib/dpkg/updates/0001» prop de la línia 0:
 línia nova dins del nom del camp «#padding»
Tampoc puc executar el synaptyc que em diu que faci
sudo dpkg --configure -a manualment i es tanca.
Fer-ho no canvia res.

L'origen del problema és que l'actualització del 14.04 al 16.04 es va
penjar i després d'esperar moltes hores la vaig matar.

A part d'això el sistema és força utilitzatble.

--
Paco Rivière กูร ปาโกะ
http://paco.riviere.cat <http://pacoriviere.cat>