[Ubuntu-cat] sense unity ni menús

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dll set 19 09:46:25 UTC 2016

Gràcies, Pere, No sé si t'he entès bé, però en trobo 59. Llavors hauria de
trobar un sistema per fer-ho de forma genèrica, oi?

Salutacions!

.acetoneiso/
.adobe/
.aMule/
.android/
.audacity-data/
.avidemux/
.bluefish/
.cache/
.carmetal_config/
.cddb/
.cddbslave/
.compiz/
.config/
.cups/
.dbus/
.dvdcss/
.dvdrip/
.entagged/
.FairCoin/
.filezilla/
.furiusisomount/
.gconf/
.Genymobile/
.gimp-2.8/
.gnome/
.gnome2/
.gnome2_private/
.gnupg/
.gphoto/
.gstreamer-0.10/
.gvfs/
.hplip/
.java/
.jedit/
.kde/
.kompozer.net/
.local/
.macromedia/
.merkaartor/
.mozilla/
.mplayer/
.ocrfeeder/
.openshot/
.pdfsam/
.pdfstudio8/
.pki/
.quodlibet/
.remmina/
.sane/
.ssh/
.stellarium/
.Tgif/
.thumbnails/
.thunderbird/
.viking/
.wine/
.wine-pipelight/
.winff/
.xine/

El dia 19 de setembre de 2016, 0:21, Gmail <t.collons a gmail.com> ha escrit: