[Ubuntu-cat] Sense barres llançadora

Miquel Adroer miquel66 a caliu.cat
diu set 18 09:49:35 UTC 2016

Hola Joan.
segur que hi ha alguna manera de recuperar la barra i ara no recordo.
algun cop que m ha pasat quelcom semblant t'explico el que jo he fet.
El més senzill és afegir un altre escriptori, com per exemple LXDE  o Xfce.
Amb això tindràs un altre tipus de "barra " d'accés al programari, amb un
nou escriptori, però donar una aire nou a l'equip potser tant divertit com
engrescador.
sort i a pasar-ho bé!