[Ubuntu-cat] [equip] Install party a Barcelona

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
diu oct 9 12:02:04 UTC 2016

El dia 9 d’octubre de 2016, 11:08, Rafael Carreras <rcarreras a ubuntu.cat>
ha escrit:

> Digueu-me si el wiki no queda una mica excessiu amb el meme de Willy
> Wonka. :-)

Digueu-me perepunyetes, però jo hi posaria els dos textos a l'inrevés, el
de baix a dalt i el de dalt a baix. I no sé si retallaria el trosset on es
veu on s'ha generat.

M'agradaria venir, però estic a les ordres de les tres dones de casa i
encara no sé com ho tindré ;-)

--
Tomàs Mallafré
GnuPG: 0x2D1296BA

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.