[Ubuntu-cat] [equip] Install party a Barcelona

Miquel Adroer miquel66 a caliu.cat
diu oct 9 09:14:44 UTC 2016

Està molt bé. Divertit i atractiu.
Només una petita errada. On diu "Ajudar els present" a Tasques, crec
que hauria de dir "presents". Tot i que personalment hagues posat els
assistents.

El dia 9 d’octubre de 2016, 11:08, Rafael Carreras
<rcarreras a ubuntu.cat> ha escrit: