[Ubuntu-cat] problemes amb el grub2

Albert Farreras albert a albertfa.net
dim oct 4 12:29:44 UTC 2016

Bon dia !

A veure que us sembla. Resulta que he hagut de canviar d'ordinador, el
"nou" venia amb un Win7 i vaig pensar, que el deixaria, muntaria un
altre disc amb ubuntu i arranc dual. Així ho he fet, però no
aconsegueixo arrencar el windows des del grub2. Si des de l'arranc, via
placa mare li dic que boti del disc on hi ha el win i arrenca sense
problemes, i botant l' ubuntu, veig i entro al disc windows...

Arrencant amb un usb i el supergrub tambè arrenca el windows... Pero des
del disc amb l' ubuntu no hi ha manera, em diu que no trobar el medi i
un nombre molt llarg....

Alguna idea??

Gràcies !!!

--