[Ubuntu-cat] [equip] Install party a Barcelona

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
diu nov 20 17:24:22 UTC 2016

El dia 20 de novembre de 2016, 10:50, Walter Garcia-Fontes
<walter.garcia a upf.edu> ha escrit:
> * Rafael Carreras, rcarreras a ubuntu.cat [20/11/16 09:40]:

> Jo també hi seré aviat. Per als miralls en realitat l'únic que ens fa
> falta són endolls d'electricitat, la xarxa la muntem nosaltres amb els
> nostres switchos i si cal actualitzar alguna cosa després de la
> instal·lació la podem fer per wifi. Tant l'Aniol com jo actualitzem
> els miralls el dia abans de la festa, per tant som completament
> autònoms.

Sí, però primer hem de fer arribar el cable a la taula, que ara mateix
no hi arriba. Potser ho tindran solucionat, però per si de cas...

Aniol, no cal que portis res, he vist cable i de tot per allà. només
ens caldria enginy perquè quedi bé.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat