[Ubuntu-cat] [equip] Install party a Barcelona

Aniol Martí amarti a ubuntu.cat
diu nov 20 08:35:13 UTC 2016

Bon dia!

M'ofereixo voluntari per passar cables. A quina hora hauríem de ser-hi?

Aniol

Enviat des del mòbil!

El dia 20 nov. 2016 9:15 a. m., "Josep Gallart" <josepgallart a gmail.com> va
escriure: