[Ubuntu-cat] [equip] Install party a Barcelona

Josep Gallart josepgallart a gmail.com
diu nov 20 08:14:58 UTC 2016

Hola a tots, estava mirant on era i man sortit dues opcions, suposo que es
la de la sagrera pero si mo pode confirmar.
Gracies

El dia 20 nov. 2016 8:50 a. m., "Josep Gallart" <josepgallart a gmail.com> va
escriure: