[Ubuntu-cat] [equip] Install party a Barcelona

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
diu nov 20 07:47:59 UTC 2016

El dia 9 d’octubre de 2016, 19:55, Rafael Carreras
<rcarreras a ubuntu.cat> ha escrit:
> El dia 9 d’octubre de 2016, 14:02, Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat>
> ha escrit:

> Doncs sí, ja està fet.
> Moltes gràcies.

Hola ubuntaires.

Aprofito el fil per continuar parlant de la festa de Barcelona.
Vaig anar divendres a veure el local i parlar amb la Mariona i el Ferran.
Em va agradar molt, potser tindrem una mica de feina passant cables i
coses així, però està tot molt bé.
Dinarem a una pizzeria que té lloc per molta gent i m'han demanat que
fem una presentació a l'inici de la festa. Josep, ho podries fer tu,
com de costum?

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat