[Ubuntu-cat] [equip] Enllaços trencats a la pàgina de re-verificació

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dis nov 5 20:16:17 UTC 2016

Hola equip.

Ara he caigut (la memòria que tinc és increïble) que a la pàgina de
re-verificació del LoCo hi ha enllaços trencats, perquè els vaig
copiar directament de l'anterior pàgina i s'havien de modificar. El
cas és que vaig demanar que us miréssiu la pàgina i que modifiquéssiu
el que calgués o que em diguéssiu el què i això va passar per alt.
Que jo recordi, només l'Aniol Martí es va mirar alguna cosa. Penseu
que era jo sol per respondre a la reunió amb 4 membres del Council
preguntant coses tots alhora i els enllaços no anaven, va ser
aclaparador.

Jo no ho puc fer tot i la feina de mirar-se la pàgina web no és
tècnica i la pot fer tothom, no queda gaire bé presentar el wiki amb
els enllaços trencats.

Llàstima que me'n recordi ara que no us tinc a mà, que repartiria uns
quants clatellots. A veure si me'n recordo a la propera festa a
Barcelona.
Feu-me memòria, si us plau! :-)

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat