[Ubuntu-cat] [equip] Cartell de la festa

Rafael Carreras rcarreras a ubuntu.cat
dll maig 9 06:34:39 UTC 2016

Hola Llistes.

Ja tenim cartell i ja està penjat al wiki (hauria d'haver avisat),
però si vols fer-ne un altre, endavant.
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Activitats/XenialXerus#Cartell

El dia 8 de maig de 2016, 22:25, llistes <llistes a monllau.es> ha escrit: