[Ubuntu-cat] [equip] Fotos de la passada festa

Aniol Martí amarti a ubuntu.cat
div jun 10 19:41:39 UTC 2016

Així fem cultura :)

He vist que en Josep ja ha afegit la trobada al meetup, us passo
l'adreça amb un link de Google Maps. Referent al dia, suposem que serà
el 5 de novembre, però està per confirmar.

https://www.google.es/maps/place/Carrer+de+les+Vinyes,+6,+17500+Ripoll,+Girona/@42.1996394,2.1864194,564m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x12a53f74127dfbfb:0x283c321b36121b8!8m2!3d42.1996394!4d2.1886081

Aniol Martí