[Ubuntu-cat] No munta el mòbil des de fa algunes setmanes en 16.04

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
diu des 18 10:37:33 UTC 2016

No munta el mòbil des de fa algunes setmanes en 16.04. No recordo
exactament quant temps fa. Va començar muntant-se i desmuntant-se
aleatòriament, però des de fa unes setmanes ja no el veu. Pensant que es
tractava del connector del mòbil vaig anar a una botiga d'informàtica i el
connecten al w2 i es munta. No se m'havia acudit. Entro en w2 al meu
portàtil i es munta. He cercat per internet i he trobat això:
http://www.taringa.net/post/linux/16...iante-MTP.html
<http://www.taringa.net/post/linux/16922861/Conectar-movil-Android-a-Ubuntu-mediante-MTP.html>
i això: https://ubuntuforums.org/showthread....light=go-mtpfs
<https://ubuntuforums.org/showthread.php?t=2312327&highlight=go-mtpfs>, on
precisament al migrar a 16.04 es va solucionar el problema. Voldria
l'opinió dels experts abans de tocar res. Gràcies.