[Ubuntu-cat] Error en lvm

oneofseven oneofseven a gmail.com
dic des 14 17:26:32 UTC 2016

​Salutacions a tots :

(aprofito per presentarme pq es la primera vegada que escric encara que fa
un temps que miro la llista)

Crec que amb aixó podríes recuperar quelcom. Però si no el reconeix ni la
BIOS sembla que es una falla complerta del motor​, pq si els capçals no
giren llavors es feina de laboratori. Desmuntar i ficar les pistes en un
altre motor o substituïr el motor espatllat en un entorn control.lat.

http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Step_By_Step

o també tens ddrescue que es com dd pero fet expressament per a tasques de
recuperació.  El primer es més per a particions perdudes i corruptes. El
segon llegeix el disc fisicament.

Si no el reconeixen, i tens un altre ordinador o la posibilitat de que
algún amic proper et pogui deixar ficar-ho a la seva placa per a confirmar
que, efectivament, està mort.

Miquel.

El dia 14 de desembre de 2016, 16:37, Xavier Navarro <xvnavarro a gmail.com>
ha escrit: