[Ubuntu-cat] Error en lvm

Ermengol Bota ermengol a gmail.com
dij des 15 00:51:59 UTC 2016

El dia 15 de desembre de 2016, 1:00, Xavier Navarro <xvnavarro a gmail.com>
ha escrit:

> No em deixa, dona error ja que el disc no és reconegut ni per la BIOS
>
> # vgreduce vg_grupo /dev/sdd
>   /dev/vg_grupo/vg_vol1: read failed after 0 of 4096 at 0: Error
> d’Entrada/Sortida

Suposo que no serà el cas, però amb missatges de problemes amb el disc a
vegades s'ha solucionat "magicament" desconnectant-lo físicament i
tornant-lo a connectar. Vaja, repassant tots els cables....

I remenant una mica per internet he trobat a serverfault el següent que et
podria ajudar potser...

http://serverfault.com/questions/421776/removing-vg-and-lv-after-physical-drive-has-been-removed

--
* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes, *