[Ubuntu-cat] calendari

Miquel Adroer miquel66 a caliu.cat
dll des 5 14:24:09 UTC 2016

Hola Albert .
Al PC de casa hi tinc un calendari en català , però ara ni recordo el seu
nom . Al vespre t ho miro i et diré .

El que jo faig algun cop és :
1. Anoto al calendari les dades senyalades i aniversaris .
2. De cada mes creo un document PDF .
3. Creo 12 documents PDF de 12 fotografies .
4. Amb qualsevol editor de PDFs per Linux hi afegeixo les fotos i mesos i
ordeno al meu gust . Tots del mateix tamany . Per exemple A4 si és per
calendari pared o A5 de sobretaula .
Això sí , has de anar intercalant un mes per una foto .
5. Per finalitzar creo un únic document PDF .
6. Alhora d'imprimir , des de l impresora cal posar impressió doble cara
tipus calendari.
7. Amb les fulles impreses , a quasevol copisteria pots demanar que hi
posin un filferro espiral i ja ho tens .