[Ubuntu-cat] opinio canvi de disc

Albert Farreras albert a albertfa.net
div des 2 08:07:23 UTC 2016

Bona tarda !

Us volia fer una consulta, a veure que opineu. El cas és que un dels disc
del meu servidor s'està quedat petit i ja és una mica vell, abans que falli
el vull canviar. El problema és que és el disc que conté el SO. D'entrada he
pensat agafar un disc nou, i reinstal·lar.... pero fa moolta mandra  Ara
està tot funcionant com vull i bé, refer scrips i configuracions fa basarda
!!

Hi ha manera de "copiar" a sac tota la partició on hi ha el SO en el disc
nou?

I m'oblidava el SO és l'ubuntu server...

Gràcies !!

--

Albert F.