[Ubuntu-be] Dipro Kortrijk - Call for volunteers

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Tue Jan 24 23:33:24 UTC 2012

Lieven Baes schreef op zo 22-01-2012 om 22:39 [+0100]:
> Zoals gisteren besproken met Jan op irc, ligt de datum moeilijk voor
> ons.
> Misschien kan ik wel iets forceren in de namiddag als dat nodig mocht
> zijn??
>
> Dus als iemand anders het opstellen kan overnemen?

Ik zou eventueel in de voormiddag kunnen komen, maar hoe geraakt het
materiaal dan tot bij mij terug na de beurs?  Ik heb het namelijk ook
(deels) nodig voor FOSDEM het weekend erop, en ik vertrek
vrijdagnamiddag al naar Brussel, dus ten laatste donderdagavond zou ik
het moeten terughebben dan...

--
Jan Claeys