[Ubuntu-be] Dipro Kortrijk - Call for volunteers

Lieven Baes liebae at gmail.com
Sun Jan 22 21:39:51 UTC 2012

On Mon, Jan 16, 2012 at 7:38 PM, jean7491-Events-Team <jean7491 at gmail.com>wrote:

> Voor de volgende Dipro computerbeurs te Kortrijk op 29/01 zijn
> vrijwilligers noodzakelijk.
> Wens je meewerken aan de promotie van Ubuntu? Voeg je naam in de ploeg via
> de mailing list.
> https://wiki.ubuntu.com/BelgianTeam/ComputerFairs/Kortrijk_2012-01-29

Zoals gisteren besproken met Jan op irc, ligt de datum moeilijk voor ons.
Misschien kan ik wel iets forceren in de namiddag als dat nodig mocht zijn??

Dus als iemand anders het opstellen kan overnemen?

Ingrid zou komen en op de linuxbabbel heb ik Didier Delboo aangesproken, en
zijn reactie was niet negatief, dus met wat verdere info zou hij het wel
zien zitten.
--
Groeten Lieven Baes aka yanu
http://www.debian.org         http://www.ubuntu-be.org