[Ubuntu-be] Ubuntu CD's voor introductieles

Jurgen Gaeremyn jurgen.gaeremyn at pandora.be
Tue Nov 22 08:49:53 UTC 2011

Hey Pieter,

zowat alle "officiële CD's" die wij verspreiden zijn zelf-gebrande
exemplaren. Ik weet dat wij een kleine voorraad voorgedrukte CD's van
Canonical ontvangen - al weet ik niet goed hoe groot die voorraad is.
(ik dacht een honderdtal, maar ik kan fout zijn).

Je plaatste Jan Claeys in kopie - hij is de persoon die je hierop
antwoord kan geven. Ik hoop dat hij je verder heeft kunnen helpen,
anders zul je moeten doen zoals wij op elke Dipro beurs doen: CD'kes
branden tot je writer en warm van wordt :)

In elk geval wens ik je vanavond een toffe avond toe!