[Ubuntu-be] Bram en Thomas Gadeyne

Ward De Ridder ward.ubuntu at gmail.com
Fri Mar 5 18:19:30 GMT 2010

Hallo Bram en Thomas,

Ik heb jullie daarnet ook even op de chat gesproken, maar de
verbinding viel weg.
Wat vertalen betreft moet je hier eens kijken:
http://forum.ubuntu-nl.org/vertalingen/vertalers-gezocht!-50567/
Ook hier zijn ze op zoek naar vertalers:
http://forum.ubuntu-nl.org/vertalingen/ubuntu-handleiding/

Voor ubuntu zelf kan je best hier eens kijken denk ik:
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuDevelopers

Ook kan je meehelpen met de ontwikkeling van ubuntu programma's, je
kan hier altijd eens kijken:
Voor gedit (default ubuntu texteditor):
http://projects.gnome.org/gedit/developers.html
VLC media player:
http://wiki.videolan.org/Help_VideoLAN

Ward

Op 5 maart 2010 17:08 heeft Bram Gadeyne <gadeynebram op gmail.com> het
volgende geschreven: