[Ubuntu-be] Ubuntu cd's beschikbaar in Gent?

Sander Van der Maelen sander.vandermaelen at gmail.com
Mon Jan 11 21:42:39 GMT 2010

Hallo iedereen,

Ik sta al enkele jaren op de steunpuntenkaart en heb mijn "taken", hoe
beperkt ook, steeds kunnen volbrengen door op Shipit cd's aan te vragen of
in extremis zelf een image te downloaden en branden op cd. Nu, aangezien ik
blijkbaar al te veel aanvragen in het verleden heb gedaan bij Shipit, kan ik
geen mooie cd's met hoesje enz. meer bemachtigen. Ik krijg wel ongeveer eens
per 3 weken een aanvraag voor een/meerdere cd's met ondersteuning, en dan
een officiële cd te kunnen geven, zou best mooi zijn. *Zijn er toevallig nog
dergelijke officiële Ubuntu-cd's beschikbaar in Gent?* Ik woon aan de
Dampoort en kan er ev. binnen/net buiten de stadsring om komen...

Mvg,

Sander.