[Ubuntu-be] Ubuntu cd's beschikbaar in Gent?

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Wed Jan 13 18:12:32 GMT 2010

Op maandag 11-01-2010 om 22:42 uur [tijdzone +0100], schreef Sander Van
der Maelen:
> Ik sta al enkele jaren op de steunpuntenkaart en heb mijn "taken", hoe
> beperkt ook, steeds kunnen volbrengen door op Shipit cd's aan te
> vragen of in extremis zelf een image te downloaden en branden op cd.
> Nu, aangezien ik blijkbaar al te veel aanvragen in het verleden heb
> gedaan bij Shipit, kan ik geen mooie cd's met hoesje enz. meer
> bemachtigen. Ik krijg wel ongeveer eens per 3 weken een aanvraag voor
> een/meerdere cd's met ondersteuning, en dan een officiële cd te kunnen
> geven, zou best mooi zijn. *Zijn er toevallig nog dergelijke officiële
> [...]

Momenteel is het zo dat je maar één aanvraag kan doen op shipit, tenzij
je een "Ubuntu Member" bent.

Binnenkort is er een dipro-beurs in Gent, als je wil kan ik je daar wel
een paar officiële CD's bezorgen (eventueel sms je even wanneer je die
dag buiten het ICC staat, zodat je geen toegang moet betalen--of je komt
ons helpen op de stand die dag, dan is toegang gratis voor je ;) ).

Daarnaast: ik heb zitten denken over het produceren van een eigen
"officiële" CD voor ubuntu-be (en/of ubuntu-nl, er bestaat bijvoorbeeld
al een CD voor ubuntu-fr)

Zo'n CD's zouden wel niet gratis zijn, maar inclusief hoesje hopelijk
wel goedkoper dan zelf CD-R's branden.

Wat denken mensen daarover?

--
Jan Claeys