[Ubuntu-be] Twinview in ubuntu 9.10

leadingdata erwin.huys at gmail.com
Sat Nov 7 22:38:08 GMT 2009

Hallo,

Ik ben pas overgestapt op ubuntu en moet zeggen dat dit systeem me ten
zeerste aanspreekt .
Het is wel een leercurve die men moet aanleren maar heb er geen schrik van .
Wel heb ik een dringend vraagje . Telken male als ik opstart verdwijnt de
setting van twinview en moet ik telkens het 2de scherm terug setten . Is er
geen manier zodoende als ik opstart onmiddelijk de twinview in werking
treedt ? Met dank voor jullie antwoorden .