[Ubuntu-be] Effe voorstellen

Ward De Ridder ward.ubuntu at gmail.com
Fri May 1 23:00:29 BST 2009

Alain Baudrez schreef:
> LS.
>
> net zoals Jan ben ik woonachtig te Brugge en hou ik me al een tijdje
> bezig met Linux. De laatste drie jaar ben ik intens met het
> PCLinuxOS.NL team aan de rit geweest, en ik ben er heden ten dage één
> van de drie systeembeheerders.
>
> Gezien ik me (nog) niet kan vinden in de nieuwe KDE4, is Gnome voor
> mij de ideale vervanger en met de komst van de 9.04 heb ik die op de
> laptop van mijn echtgenote gezet (lees op
> http://wamukota.blogspot.com) en als tweede distro op mijn laptop (de
> andere distro is Mepis 8.0/64).

> [...]

Allereerst welkom bij ubuntu-be,

even een beetje naast de kwestie, maar ik heb gezien dat het
wikipedia-artikel over mepis dringend een update nodig hebt, als je zin
hebt om dat te doen of als je iemand kent dat dat zou willen doen:
*http://nl.wikipedia.org/wiki/MEPIS
*gewoon bovenaan op bewerken klikken en je bent vertrokken.

Ward