[Ubuntu-be] Eventbox Ghent: changement de decor

kenneth.westelinck@pandora.be kenneth.westelinck at telenet.be
Fri Jun 26 07:23:41 BST 2009

Ik wil die ook wel gerust overnemen. Ik heb een vaste woning en massa's plaats :)

BTW, je zal toch nog altijd meedoen aan Dipro events h?, anders missen we een goede niet _IT_ man die het goed kan uitleggen en goed zijn weg kent in Ubuntu.

: Dieter Vanderfaeillie [mailto:dieter.vanderfaeillie op gmail.com]
>Verzonden
: vrijdag
, juni
 26, 2009 12:26 AM
>Aan
: 'Ubuntu Belgium'
>Onderwerp
: Re: [Ubuntu-be] Eventbox Ghent: changement de decor