[Ubuntu-be] Mijzelf voorstellen - Welkom

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Tue Jun 9 01:04:43 BST 2009

Sorry, I'll go on in English, in case some French-speaking people are
interested... :)

Op maandag 08-06-2009 om 09:01 uur [tijdzone +0200], schreef Bert Van de
Poel:
> Op zicht zou een grote actie op Software Freedom Day niet slecht zijn,
> want media aandacht is bijna niet te krijgen.
> Maar ik vrees dat het erg moeilijk wordt iets op te zetten dat echt
> opvalt aangezien je op vrijwilligers beroep moet doen en er niet echt
> een groot budget is.

We might be able to get some budget for an SFD event by talking to some
companies (plus maybe a bit from the ubuntu-be "warchest").  But before
we can talk to companies, we'd need a good plan...

--
Jan Claeys