[Ubuntu-be] Mijzelf voorstellen - Welkom

Bert Van de Poel bert at bhack.net
Mon Jun 8 18:00:31 BST 2009

Hi Liezie,

ik ken maar alte goed het hooi en vork verhaal. Ik zelf ben ook niet
echt van plan om de boel volledig te trekken, ik ben immer maar 17 jaar oud.
Maar misschien kan je wel helpen met uit te zoeken hoe we wat meer
aandacht op ons kunnen krijgen. Ubuntu België zou moeten uitpakken met
een interessant project.
Persoonlijk wil ik al een tijd iets doen met het promoten van Open
Source software (inclusief ubuntu) in the onderwijs maar dan zou ik
eigenlijk wat mensen achter me moeten scharen die wat van marketing
kennen, enkele mensen uit het onderwijs, een hoop opgewekte
vrijwilligers, een leider en uiteraard een hoop mensen die kunnen werken
met LTSP, moodle, drupal, joomla, educatieve programma's etc.

Zoals je ziet, veel goede ideeën maar weinig tijd en mensen.
Ik hoop dat het met software freedom day anders afloopt.

Dus wat denk je dat je zou kunnen doen om ons te helpen, enige suggesties ?

Grtz, Bert.