[Ubuntu-be] About the Belgian Local Community Team (BelgianLoCo Team)

ivan flo ivan at hetmosterdzaadje.be
Sun Jul 12 11:56:36 BST 2009

Ik volg al heel lang deze Ubuntu-lijst op de voet.
Wat ik zie, dat er niemand de verantwoordelijkheid durft op te nemen om bepaalde knopen door te hakken!
De posters zijn goed iedereen akkoord? Wie niet reageerde is dus ook akkoord, jullie hebben tijd genoeg gehad.
Wie zijn eigen taal wenst te gebruiken, doe dat gerust. À propos hoe kunnen we tot belangrijke vergelijken komen, indein we het na al die tijd nog niet eens zijn over het gebruik van de taal.
We leven nu eenmaal in een plurealistische omgeving. So what's the big deal???
Het haad niet over de fauten die we sgrijfen, het gaat over de inhoud! En dat is een statement.
Back to earth, guys.

Hij/Zij die wil meewerken, moet hierbij zijn verantwoordelijkheid opnemen, of de moed hebben te zeggen "ik doe het niet meer"
En dit dat aanpassen in de lijst.

Voorstel: in plaats van een dergelijke discussie over een malinglist te laten lopen, ben ik best bereid om een (gesloten) forum
Op te zetten om alles per onderwerp te plaatsen, want eerlijk dergelijke mails lopen me het strot uit!

Godvermilardetegendemuergebottoneerdeschevelavabo, grow up!

Hear har

Met voorname groet,
Yours truly,
Ivan Flo