[Ubuntu-be] Rechtsvorm van Ubuntu-be / Legal information about Ubuntu-be - sorry but only in dutch

Matthew Deboysere matthew at next-games.nl
Sat Jul 11 20:07:22 BST 2009

Ik heb nergens vermeld dat ik een voorstander ben van een vzw. Het enige verschil is dat er een 'verplicht' beheer moet zijn in een vzw dat er niet moet zijn bij een FV. En daar loopt het fout. Een beetje structuur kan geen kwaad. Die lijst ken ik, maar 3/4 van de mensen daarop ken ik niet, hoor ik niet en doen anderen hun taken. Een vzw hoeft daarom niet, maar een verandering in structuur doet zeker niets fout. Integendeel.

Het idee van Jean om 'teams' op te richten die verantwoordelijk zijn voor bepaalde onderdelen vind ik een uitstekend idee en ik vind dat we daar zeker iets mee moeten doen.

Matthew