[Ubuntu-be] Accenta 2009 in Ghent

George listmail.gg at gmail.com
Sat Aug 29 17:15:44 BST 2009

Ik wil gerust de booth open houden in het weekend van 12-13/09/2009
tevens wil ik eventueel wel een deel van de coordinatie voor dat weekend
op mij nemen. Echter het weekend van 19 & 20 kan ikzelf niet aanwezig
zijn (19/09 is de 2de dag van brucon, een -betalende en eerder business
gerichte - security conference waar ik reeds een aantal maanden geleden
voor ingeschreven en betaald heb), eventueel kan ik wel nog komen helpen
in de  late namiddag (vooral voor het opruimen dus) op 20/09.

Regards,

Ghosty

Unix group Oost-Vlaanderen
http://www.ugov.be