[Ubuntu-be] Voorstel 8.10 Release Party

Willem whuysmans at gmail.com
Fri Oct 24 21:57:43 BST 2008

> Ehhhh, op de HCC kalender staat wel 5 november in Wezembeek-Oppem en 14
> november in Mechelen, maar niets over 3 november aanstaande!

Ik heb de reacties hier even afgewacht, maar ondertussen staat de
release party aangekondigd op onze site, ik hoop op voldoende
belangstelling vanuit de community hiervoor.

http://www.hcc-vl.be

mvg,

Willem

P.S. dit is tevens mijn eerste posting op deze lijst, ik ben
voorzitter van de HCC afdeling Vlaanderen en coordineer de
activiteiten in Mechelen. Ik ben een actief Kunbuntu gebruiker en
promotor van Open Source software.