[Ubuntu-be] Dipro dit weekend ...

Maxime Vanderstraeten maxime.vanderstraeten at gmail.com
Wed Nov 19 09:50:03 GMT 2008

Als franstalige zou ik er geen bezwaar tegen hebben dat iedereen zijn
moedertaal spreekt. Er zullen inderdaad veel weinig mensen zijn die de
andere taal althans verstaan... Even als ik het tegenwoordige systeem goed
vind, zou ik het niet graag hebben dat dit een voorwerp van wrevel wordt...

Groeten,

Maxime.