[Ubuntu-be] Dipro dit weekend ...

kenneth.westelinck@pandora.be kenneth.westelinck at telenet.be
Wed Nov 19 09:34:48 GMT 2008

Beste,

Omdat we in Belgi? in feite 3 talen spreken, proberen we zoveel mogelijk het Engels te gebruiken. Dit om zoveel mogelijk mensen te bereiken en te kunnen helpen.
De taalkwestie werd al eerder aangehaald op deze mailinglijst en ik stel voor dat we hier niet verder over uitweiden. Ik herinner mij dat de resulterende mails ... euhm ... soms vrij heftig waren ;)
Laten we in vrede samenleven, ook met de anderstaligen en elkaar vooral helpen.

groeten,

Kenneth

: Jelle De Loecker [mailto:skerit op kipdola.com]
>Verzonden
: woensdag
, november
 19, 2008 10:19 AM