[Ubuntu-be] Ubuntu Cursussen (was digitale week - kort verslagje)

Richard Bennett richard.b at gritechnologies.com
Mon Mar 24 12:36:58 GMT 2008

On Mon, 24 Mar 2008 12:44:03 +0100, Koen Wybo <koen.wybo at telenet.be> wrote:

> Vraag:
> Misschien is het eens goed dat we met de mensen die willen meewerken
> eens samenkomen in real-life (ik weet, ben een liefhebber van de 'oude',
> niet-digitale aanpak). Zo kunnen we elkaar beter leren kennen, elkaars
> aanpak en doelstellingen ontdekken. Misschien is het dan ook het moment
> om op zoek te gaan naar de technische background voor zo'n project.
> Wat denken jullie?
> Koen

Op zich is dat prima natuurlijk, maar hebben we al enig overzicht van wie
mee wil doen en waar iedereen vandaan komt?
Is er iemand van ons die een wiki of zoiets online heeft waar we ons op
kenbaar kunnen maken en onze voorkeur qua plaats en tijdstip kunnen geven?

Op een avond in omgeving Antwerpen kan ik wel eventueel.

Richard