[Ubuntu-be] digitale week - kort verslagje

Koen Wybo koen.wybo at telenet.be
Mon Mar 24 11:44:03 GMT 2008

Vraag:
Misschien is het eens goed dat we met de mensen die willen meewerken
eens samenkomen in real-life (ik weet, ben een liefhebber van de 'oude',
niet-digitale aanpak). Zo kunnen we elkaar beter leren kennen, elkaars
aanpak en doelstellingen ontdekken. Misschien is het dan ook het moment
om op zoek te gaan naar de technische background voor zo'n project.

Wat denken jullie?

Koen

Op maandag 24-03-2008 om 00:07 uur [tijdzone +0100], schreef Dieter
Vanderfaeillie: