[Ubuntu-be] Presentatie geven, hulp gevraagd.

Bart Broeckx bart at ubuntu.com
Mon Feb 18 18:18:24 GMT 2008

Hey Oliver,

ik heb zelf een presentatie gegeven voor een computerclub bij de Gutsy
Release party in Hasselt. Ik weet niet of je hier iets mee bent. Het is een
soort beginners uitleg over wat Linux en Ubuntu nu precies is. De .pdf met
de tekst kan ik je in een linkje geven, de presentatie stuur ik dadelijk
naar je privé mailadres

Over welke computerclub gaat het?
Succes met je presentatie.
Greetz,

http://users.telenet.be/stamboom.broeckx/linux.odt

http://users.telenet.be/stamboom.broeckx/linux.pdf

Greetz,

Op 17-02-08 heeft Oliver Devoogdt <oliver op oliware.be> het volgende
geschreven:

> Hallo,
>

> Binnenkort moet ik een presentatie geven aan een computerclub (10 man
> ongeveer).
> Er zijn PC's aanwezig enzo, ik denk wel dat ik iedereen kan loodsen door
> het 'live-booten' en eventueel hier en daar de installatie door te zetten.
> Ik zou echter graag ook een presentatie willen geven met een beamer.
> Heeft er hier iemand een geschikte presentatie voor ?
> Ah, ik zou me echter niet aan ubuntu alleen willen houden, ik wil
> namelijk ook de kracht van linux laten zien, dat je vrijheid met hopen
> [...]

Bart Broeckx
Willekensmolenstraat 83/7
3500 Hasselt
0476/66.20.80