[Ubuntu-be] Presentatie geven, hulp gevraagd.

Oliver Devoogdt oliver at oliware.be
Sun Feb 17 10:53:06 GMT 2008

Hallo,

Binnenkort moet ik een presentatie geven aan een computerclub (10 man
ongeveer).
Er zijn PC's aanwezig enzo, ik denk wel dat ik iedereen kan loodsen door
het 'live-booten' en eventueel hier en daar de installatie door te zetten.
Ik zou echter graag ook een presentatie willen geven met een beamer.
Heeft er hier iemand een geschikte presentatie voor ?
Ah, ik zou me echter niet aan ubuntu alleen willen houden, ik wil
namelijk ook de kracht van linux laten zien, dat je vrijheid met hopen
hebt, dus ook een knoppix'je, fedora'tke en opensuse'je.

Bedankt,

Oliver Devoogdt