[Ubuntu-be] about me (voorstelling) --> in België spreekt men drie talen : engels, engels en engels.

Jan Claeys ubuntu at janc.be
Tue Apr 8 01:45:57 BST 2008

Op maandag 07-04-2008 om 22:45 uur [tijdzone +0200], schreef Koen Wybo:
> Er zijn heel wat mensen die geen Engels kennen. De argumentatie dat
> het gebruik van het Engels een 'brugfunctie' kent naar
> Nederlandstaligen en Franstaligen is verkeerd. Het is een bijkomend
> obstakel dat je schept.

Het is waar voor de meeste mensen die zich tot nu toe op de lijst laten
horen hebben (op een paar uitzonderingen aan beide zijden na).  En als
er meer mensen op de deze lijst zijn die daar echt een probleem mee
hebben, dan wil ik ook graag dat ze dat even laten weten...

(En als iemand dit naar het Frans en Duits wil vertalen om te vragen of
daar problemen zijn met Engels, graag!)

--
Jan Claeys