[Ubuntu-be] Promotie via hobbybeurzen??

Marc marcsje at fulladsl.be
Fri Sep 28 11:30:13 BST 2007

Dag,

Gisteren vond ik een flyer, dat er een hobbybeurs is in Stavele, mijn
geboortedorp, en ik dacht meteen aan een mogelijke demo van ubuntu
linux.  De reden is simpel: ik heb eens een gewone gebruiker een ubuntu
gegeven en gezien dat ie er zeer tevreden mee is.  Ook zijn oude
printers en scanners werken, extra handig...  En dat op een machine, dat
ie van plan was weg te gooien(500Mhz, 256Mb ram).  Resultaat: zijn
ubuntu gebruikt ie nu voortdurend, zijn win xp machine staat er
wezenloos onaangesloten bij ...  Hij wou vooral limewire, chat.  Ik
zette er PeerTV (800 digitale TV kanalen) en streamtuner (paar duizend
radio's) ook op..
En bovendien is er een ruimte in Vleteren om wat aan computers te
werken, en met het materiaal dat we kregen/bijeen raapten (op
containerparken/uit containers op industriezones) hebben we algauw een
klasje van 6 computers, wat scanners, printers ...  (het enige dat dan
van mij is blijven wat kabels hier en daar ..)
Enfin, ik weet dat er overal hobbybeurzen zijn, ook in Ieper bvb, ....

Marc

Shortwave transmissions in English, Francais, Nederlands, Deutsch, Suid-Afrikaans, Chinese, Dansk, Urdu, Cantonese, Greek, Spanish, Portuguese, ...
http://shortwave.blogsite.org/    Updated every month or so ...