[Ubuntu-be] EVENT - Journées du logiciel libre 2007 à Lyon

marc coevoet sintsixtus at gmail.com
Fri Jul 20 06:34:31 BST 2007

> ik zond dit bericht rond, helaas niet naar ubuntu-be, blijkbaar??

Omdat JC mijn berichten boycot na een klacht ivm Hans Dufour die tegelijk
werkt voor MS en vrije software voor onderwijs.

Ik vind die situatie nog steeds corruptie, ttz belangenvermenging.  Ik heb
wat rondverteld in Amiens.  JC etc kunnen de zaak eens uitklaren, want ik
vraag me af of Hans een vriendje is van JC ??

"ze hebben gelijk als ze de zaak verzwijgen/ in de doofpot stoppen??"  ;-)