[Ubuntu-be] radio interview archive

Bart Broeckx bartek at ubuntu-nl.org
Wed Jan 31 17:01:47 GMT 2007

Dat is ook mijn mening.
De omroeper wilde blijkbaar zijn gelijk bewijzen dat Linux voor nerds was en
wilde dat uit Mark trekken.
Mark had niet over Open Office mogen beginnen, was makkelijk voor de
presentator om te zeggen dat hij dat niet kende waardoor Mark moest
uitwijden.
zeggen dat Ubuntu geen Linux is was ook niet zo goed gekozen (de meeste
mensen weten nog niet eens wat Linux is laat staan dat ze dan begrijpen dat
er onderverdelingen in bestaan).
En helaas heb ik 't woord gratis ook niet gehoord. Wel vrij maar dat snappen
de meeste mensen niet.
Misschien een tip om eerst op een blaadje een aantal punten te schrijven wat
je zeker moet vertellen.

Maar Mark heeft dat zeer goed gedaan, ik zou 't er zeker zo goed niet vanaf
gebracht hebben.
Vergeet niet dat die omroepers de hele dag niets anders doen en steeds
proberen een uitspraak te ontlokken.

Top,
Bart Broeckx
Willekensmolenstraat 83/7