[Ubuntu-be] radio interview archive

Siegfried De Bie s.de.bie at gmail.com
Wed Jan 31 15:14:41 GMT 2007

Op woensdag 31-01-2007 om 15:43 uur [tijdzone +0100], schreef Jan
Claeys:
> Op woensdag 31-01-2007 om 13:27 uur [tijdzone +0100], schreef Stijn
> Verslycken:
>
> Eh, dat werkt onder GNOME ongeveer hetzelfde als onder Windows toch?

> Dat is het spelletje van de journalist hé; het geeft de geïnterviewde
> ook de gelegenheid om z'n stelling te bewijzen of toe te lichten...
>

> --
> Jan Claeys

Ik vind dat mark er eigenlijk de eerste keer heel goed op gereageerd
heeft.  De tweede keer viel ook nog mee maar ja die reactie had hij
moeten zien aankomen :p .

Ergens vind ik het spijtig dat hij in de plaats van het voorbeeld van
openoffice niet over mark shuttleworth heeft gepraat.
En het gratis opsturen van cd's.
En voor ondersteuning misschien het systeem van steunpunten.

Maar in elk geval proficiat mark, het was een redelijk vloeiend gesprek
en ik denk niet dat er veel zijn die het je zomaar nadoen.

MVG

Siegfried