[Ubuntu-be] Taalgebruik

Wouter Horré wouter-ubuntu at horre.be
Tue Jan 9 20:09:54 GMT 2007

On Tuesday 09 January 2007 20:50, Kristoff Bonne wrote:
> Ik ben eigenlijk redelijk nieuw op deze ML; maar wat ik me afvraag is
> wat eigenlijk het doel van de lijst is: is het een algemene
> "gebruikers-lijst" of is het om ubuntu te promoten.
>

> Indien het als gericht is op "gebruikers", dan lijkt het mij eerder
> logisch dat iedereen in zijn eigen taal kan schrijven.

As far as I know, this list is intended for synchronization for the people who
are helping with the promotion of Ubuntu in Belgium. For support, users are
referred to ubuntu-nl, ubuntu-fr or ubuntu-de.

<snip explanation>

I agree with your explanation, but as this list is not intended for support,
almost all arguments are invalid ;)

regards
Wouter
--