[Ubuntu-be] ComputerFair Hasselt 07/01/2007

Bart Broeckx bartek at ubuntu-nl.org
Thu Jan 4 22:41:26 GMT 2007

Hey Jan,

rond half 10 lijkt me wel goed.
Fijn dat je mee wil doen en 't is inderdaad niet nodig om de hele dag te
blijven vermits we nu met 5 zijn.  Die MacBook met internet aansluiting mag
je altijd meebrengen en dat kantoormateriaal ook. Super

Ik ga zaterdag in Leuven de laatste zaken regelen met Mark voor de cd's en
de flyers en dergelijke. Dus dat zal ook wel goedkomen.

Je hebt mijn GSM-nummer en e-mail voor als er iets mocht zijn, je mag me
altijd jouw GSM-nummer doorgeven voor als er iets is.

Tot zondag op de beurs,

Bart Broeckx
Willekensmolenstraat 83/7
3500 Hasselt