[Ubuntu-be] VLOD (Dutch)

Kevin Elaerts kevin.elaerts at telenet.be
Tue Feb 27 19:39:28 GMT 2007

Op zo, 25-02-2007 te 16:07 +0100, schreef Dieter Vanderfaeillie:
> Hallo
>
> Ik stel mezelf eerst even voor,
> Ik ben Dieter Vanderfaeillie, student aan de lerarenopleiding in Gent
> (Hogeschool Gent). (2 jaar ubuntu gebruiker)
> Meer bepaald lerarenopleiding secundair onderwijs voor de vakken Wiskunde
> Fysica en Informatica.
>
> Gisteren ben ik even komen piepen op FOSDEM. Waar ik in contact ben
> gekomen met Mark en enkele andere vriendelijke mede-ubuntu gebruikers.
> Aangezien ik actief ben in het onderwijs, vroeg ik me af welke
> initiatieven werden genomen op vlak van ubuntu at educatie. Ik ben wel bekend
> [...]
Misschien kan je uit je opleiding georienteerd misschien een grote
bijdrage leveren, want we zijn namelijk nog druk bezig met leerplannen
samen te stellen aan de hand van opensource software voor scholen,
misschien dat je jezelf geroepen voelt om hier aan mee te helpen, dan
heb je een grote bijdrage geleverd en kun je je lessen gewoon volgen die
je dan hebt.
Laat iets weten als die suggestie je wel ligt.
Groeten,
Kevin Elaerts(ooit zelf nog lerarenopleiding gevolgd)
--
Kevin Elaerts
He who likes free software,
kevin.elaerts at ubuntu-nl.org